zaterdag 15 oktober 2011

zen moment




Het is enorm druk, vandaar dat ik maar niet aan schrijven toe kom. Vandaag gelukkig een rustig dagje. Sigi brengt me af en toe een kadootje mee, waar ik erg blij van word. Het is toch heerlijk om je met zo'n leuk washandje te wassen! Onze computer begint erg langzaam te worden en daarom ben ik nu ook dringend op zoek naar iemand die onze iMac , die we ooit voor 25 euro kochten, kan komen maken. Dan word het natuurlijk ook veel leuker om achter de computer te zitten.

3 opmerkingen:

  1. Geweldige washand…
    en de mac goed ding zeg.
    Hoop dat ie nog op te lappen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is zoo leuk!
    als ik er meer heb dan moet ik er misschien maar eens een paar weg gaan geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Washand is cool en lief kado :)
    Succes met de Mac!

    BeantwoordenVerwijderen