maandag 2 april 2012

up date

Het is op het moment een beetje een chaos. er gebeuren te veel dingen om mij heen en echt alles een plekje geven lijkt toch zwaarder dan gedacht.

Na een gesprek begin maart op mijn werk besloten ze mij even doodleuk te vertellen dat ik niet meer terug kan komen ivm met de bezuinigingen. Ik kreeg voor die tijd al een aanbod om bij iemand gastouder te worden. 2 kids, 38-40 uur in de week, alle schoolvakanties vrij en doorbetaald. Dit word dus mijn nieuwe baan. per wanneer is nog onbekend.

een nieuwe bewoner in huis is nog even wennen voor mij. iemand die constant bezig is en het hele huis wil opknappen, waar de eigenaar het niet mee eens is.

mijn verjaardag komt eraan, maar het leven van een uitkering valt me toch wel zwaar en ik weet nog niet zo goed hoe ik alles moet opvangen.

een goede vriend van mij vertrekt komende donderdag voor 5(!) maanden naar Ijsland. geweldig voor hem maar toch vind ik het nog een beetje raar. Als "afscheidsfeestje"zijn we gister met al zijn goede vrienden naar Phantasialand geweest wat een heerlijke dag was.

En komende vrijdag krijg ik van Sigi mijn verjaardagskado, een nieuwe tattoo! hiephoi!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten