donderdag 5 januari 2012

2011

wat een veel bewogen jaar was dit. mijn zus kreeg een derde kindje, Fender genaamd, en ik mocht voor de derde keer peettante worden.De hond van mijn ouders ging naar de hondenhemel waar ik enorm veel verdriet om had en amper van sliep. Het ging heel slecht met mijn opa en ik dacht echt dat dit het einde zou zijn, maar wonder boven wonder loopt hij nu weer gewoon rond alsof er niks aan de hand is ♥. we kregen eindelijk een eigen badkamer, 2 jaar zonder eigen badkamer is vreselijk!! en een nieuwe bewoner hier in huis. Ik vierde dit jaar twee weken vakantie. 1 week in Denemarken en 1 week bij mijn zus en de kindjes. Na mijn laatste week vakantie kreeg ik te horen dat het per 3 januari over was op mijn werk, maar dat ze me na de 3 maanden wel weer graag terug wilde hebben. Ik maakte met de kinderen van mijn werk een eigen glazenhuis en we doneerde geld aan serious request. We instaleerde eindelijk de houtkachel die het nog altijd niet doet. helaas!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten