maandag 19 september 2011

vores hjem





al 2 jaar wonen Sigi en ik met 2 vrienden in dit grote huis. wij wonen aan de rechterkant bij het middelste raam. ooit wordt het gesloopt maar wij beleven er nog steeds de mooiste tijd. elke week laat ik een stukje zien van ons huisje.

Dit keer zijn het de kleine dingen waar ik enorm blij van word en me doen denken aan de mooie herinneringen die ik niet wil vergeten. De twee star wars mannetjes zijn vooral van sigi. De grote bruine "chewie" kocht ik ooit in een winkel voor 1 euro, de kleine lego yoda namen we mee uit Legoland waar we enorm genoten van alle legoblokjes en alles om ons heen.
het Deense vlaggetje is vooral van onze vakantie en wie weet ooit onze toekomst. De twee geluksflesjes kocht ik ooit voor Sigi (en een beetje voor mezelf) omdat ik ze zo prachtig vind. de grootste wil ik nog altijd hebben.
Het flesje met stukjes muur uit Berlijn kreeg ik afgelopen week van een vriendin die op vakantie was geweest.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blogje heb je!
    Ik ben je eerste volger.
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeeej! gezellig! een moet de eerste zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daan, wat leuk! Kunnen we elkaars blog lezen :)Groetjes ook aan die vriendin van de Berlijnse muur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja! ik vind je spullen zo leuk :) en zal de groetjes zeker doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen