woensdag 20 juli 2011

ons dakteras

toen ik nog bij mijn ouders woonde wilde ik niets liever dan een eigen groentetuin. helaas voor mij besloten mijn ouders om ons tuintje helemaal te betegelen en er een enorme glas-bank in te zetten. goed, ik ging met sigi samenwonen in een enorm kraakhuis met een enorme tuin waar we tijdens het werken in de tuin niets anders vonden dan kattenskeletjes en salamanders die constant in het zwembad sprongen. niet zo ideaal. en al helemaal niet omdat we vrij snel weer weg gingen daar. in ons huidige huis hebben we dan wel een mooie grote tuin, maar met de mensen die het allemaal niks uitmaakt wat er groeit en bloeit leek het mij ook niet verstandig om daar onze groentetuin van te maken. dus zijn we maar op het dak begonnen. het is heerlijk om 's ochtends vroeg het dakterras op te wandelen en te kijken hoe het met alles gaat. ik kan niet wachten tot onze aubergine's klaar zijn met groeien!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten